Brändi-ilmeen suunnittelu Raahelaiselle floristille ja kukkakaupalle Florijaana

LOGOPAKETTI | YRITYSILMEEN VISUAALINEN SUUNNITTELU | PAINOTUOTTEET (KÄYNTIKORTIT JA TARRAT)

Florijaana on Raahelainen floristiikka-alan yritys. Yrityksen perustajalla, Jaanalla, on taustalla laaja ammattitaito puutarhurin, floristin ja floristiikkamestarin opintojen myötä. Oma yritys on ollut vuosien mittainen haave, joka toteutui keväällä 2024.

Florijaanan tyyli on tehdä rohkeasti omanlaista kukkasidontaa. Yritys tarjoaa asiakkailleen monipuolisesti juhlasidontaa, design- ja viikkokimppuja, tilakoristeluja sekä kukkasidontakursseja.

Yritykselle suunniteltiin laaja brändi-ilme sisältäen logoperheen, brändivärit ja -fontit sekä painotuotteita. Suunnittelun lomassa syntyi myös Florijaanalle täydellinen slogan ”More than just flowers”, joka kuvastaa Jaanan laajaa ammattitaitoa ja tietämystä alalta.

Logon suunnittelu floristille ja kukkakaupalle Florijaana
Brändisuunnittelu kukkakaupalle ja floristille Florijaana
Visuaalisen ilmeen suunnittelu floristille Florijaana

BRÄNDIN TYYLI

Tyylikäs, laadukas, ajaton

Logon suunnittelu kukkaupalle Florijaana
Yritysilmeen suunnittelu floristille ja kukkasuunnittelijalle Florijaana
Brändi-ilmeen suunnittelu kukkakaupalle

Tutustu myös näihin projekteihin

Yritysilmeen ja logon suunnittelu kukkakaupalle ja floristille
Logon suunnittelu valokuvaajalle Heidi Ollila
Logon ja yrityksen visuaalisen brändi ilmeen suunnittelu kauneshoitolalle ja kampaamolle Lumos turku